The return of morsan?

Mamma sa idag att hon ville att jag skulle börja blogga igen. Om vad? tänkte jag...

Att dokumentera Miltons havande och leverne blir i längden rätt enformigt gissar jag. För antingen har han ätit med hela kroppen;


vilket resulterar i att det tar ett halvt dygn att sanera hus och unge.


Eller så har han lekt med något som inte bör lekas med om man är en prövande 19 månaderskotte;


Eller så är han sjuk eller bannlyst från dagis av en eller annan orsak (här svinkoppor)


Eller ska jag blogga om katten som följer oss i hasorna vart i byn vi än går?

(utanför huvudingången till dagis där jag lämnat Milton)


(påväg till affären)

Eller ska jag blogga om plugget och miljön när jag nu ska bli miljöanalytiker?

Nej, livet är inte så bloggvänligt just nu så vi får se hur det blir med saker och ting! (men jag måste erkänna att det var kul att ändra bloggdesignen från jultemat som varit sen förra julen.....)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har ju ALLT att blogga om, din goa son och kisse och vardagen med dem =) Vet att din vardag med småbarn och plugg är stressigt, men någon gång i veckan kan du ju berätta om allt som hänt och lägga in dina underbara bilder =) Älskar så matbilden på Mille och katten som väntar utanför dagis dörr <3

Kram mitt hjärta...så glad att du är tillbaka <3

2011-01-06 @ 22:33:43
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0