Vardagsmys

Idag är det kallt men skönt med vardag. Helgerna efter Kalmar-vistelse är alltid extra mysiga, jag hinner längta efter de där hemma alldeles lagom tills jag kommer hem, första natten borta är det bara skönt att få sova själv utan små tår som petar rakt in i sidan på en. ;)

Tomas har åkt iväg på 30-års fest ca 15 mil bort så det blir bara jag och Milton här hemma tills imorgon eftermiddag. Jag tänkte att vi skulle göra lite fruktsallad till kvällen, eventuellt lite hemgjord vaniljsås till men jag har köpt mild frukt så det ska nog inte behövas... Vi båda börjar bli lite snoriga och rossliga så en c-vitaminboost skadar inte.

När jag och Milton var ute med pulkan idag tänkte jag fota lite men jag hann inte hala upp kameran (som åker i en egen påse som sitter fast på pulkasnöret så det där med att "hala upp" tar lite tid) innan Milton var påväg ur pulkan och sedan skulle han minsann dra pulkan istället. =)


Kommentarer
Postat av: mamma

De där små tårna känner jag igen, men det var du som stod för dem i min säng =)

Vad gott med fruktsallad, blev sugen.

Önskar er en gosig och bra lördagskväll!

Kramar

2011-01-15 @ 16:50:30
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0