Klockan som inte ringde


Angående färg av hästen: han är ju alldeles för gul för att göra sig som fux!! ;)


Milton vaknade svintidigt idag. Efter att vi varit uppe i en timme försökte jag lura honom att somna igen så vi kunde sova lite till. Det resulterade bara i att han for runt i hela huset och jag kurade under täcket precis vid gränsen till att slumra in.

Vid tolv var det äntligen dags för middagsluren för Milton. Jag kände att det var lika bra att jag också sov för annars skulle jag gå runt hela dagen som en zombie. Ställde mobilen på larm 13:20, vaknade 14:01 av mig själv. Jag hade lyckats sätta tiden på det larm som bara ringer mån-tors. Sådärja.

Just nu brygger jag kaffe som åker med i en termos till lekparken. Fan ta oss om vi kommen hem före mörkret börjat falla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0