Akka ej!


Mina älskade marsvin Agda och Asta (1997-2002), fantastiska djur som slår kaniner och hamstrar med hästlängder! Om det inte var för att vi åker bort så pass ofta hade jag lätt skaffat ett par grisar igen! ♥



Tomas kom hem strax efter sju imorse, han har ju varit i Finland på begravning i helgen. Milton hade väckt mig kvart i sju så vi var vakna när han kom hem. Milton har vaknat tidigt båda dagar denna helg, å andra sidan har han också somnat i hyfsad tid, ca 20:20 båda kvällarna.

Milton har fått feber under dagen. Han har varit lite snuvig i några dagar och inatt vaknade han ofta och hostade. Hoppas det går över fort bara. "Tyvärr" måste jag avboka tandläkartiden på tisdag morgon. Så förfärligt synd, om landstinget alltså, som inte får in pengar från mig...


Nu har Milton fått ett ord för hund (vovve), nämligen ovva, tidigare har han "bara" skällt när han sett en hund. Igår sjöng han "Lilla snigel akta dig", akka ej akka ej akka ej akka ej. Det är ju nästan så man tror att det är Milton som tagit sig en sväng till Finland..?

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller med dig, så goa djur och Agda och Asta blev ju väldigt tama =)Hörde ju Milles sång igår när vi pratade i telefonen, akka ej....ska bli så roligt att träffas..kramar

2011-02-28 @ 19:42:15
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0