På gång.

Igår kväll beställde jag lite kläder till Milton på internet. Det blev supersöta kläder av märket IdaT.

 


Bland annat detta blev det, jag älskar gult så den där bodyn kommer nog bli en ny favorit om den sitter bra på skruttis!

 

Jag är helt slut i benen nu, efter fruktosten tog jag och Milton en promenad förbi ridskolan och på vägen hem är det världens backe att ta sig upp för. Inte blir det lättare av all snömodd som det bara blir mer och mer av nu när det är varmare igen...

Igår gjorde jag kärleksrutor för att kunna bjuda på lite fika på lördag när det är fika i stallet. När jag håller på att fixa med smeten ringer mamma. Vi pratar på och jag fortsätter med kakan. När jag satt in formen i ugnen ser jag att kastrullen med det smälta smöret står på spisen. Hoppsan. Helt plötsligt var det tur att vi inte hade ströbröd hemma så jag fått "bröa" formen med kokos för nu blev det ju kokos från formen i smeten när jag blandade ner det bortglömda smöret, haha. Men det blev bra ändå...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina kläder! Melker har en blå/brun kattbody. Toppenkvalité. Upplever den liten i storleken, eller så är det bara Melker som är tjock ;)

2010-01-15 @ 19:13:53
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Lii

Åh, IdaT har så fina kläder!



2010-01-15 @ 21:47:34
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0