Update

Det blev en manduca i eftermiddags. Mille satt bra i den (fast han är mitt emellan att passa i bebisinsatsen och sitta utan) och den kändes helt ok att bära med. Jag tror faktiskt att jag tycker Ergon jag provade förra veckan var skönare men vi ska ju båda trivas! Jag är nöjd.

Ikväll har vi myst med ostbågar, chips och Ice Age, ettan. Jag minns fortfarande första gången jag såg filmen, det var med "Pilchy" hemma hos henne. Vi skrattade så tårarna rann redan i inledningen. ♥

Nu ska vi fortsätta mysa i soffan, jag hoppas Tomas vill kolla vidare på Scrubs, det blir en perfekt avrundning av dagen!


Glömde min favoritbild från igår. Nog trivs jag bättre i skogen än till sjöss...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Trevligt med en Manduca, älskar min! Synd att vi inte bor närmare, då hade vi kunnat bytt frukt. Du kanske har några tips vad jag kan göra med alla plommon?

2009-09-12 @ 14:15:45
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: mamma

Bilden är underbar...vilket härligt ljusspel : )

Trivs som du bäst på landbacken med skogen inpå knutarna...ha en bra kväll! kram

2009-09-12 @ 15:51:19
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0