Lindex

Hittade den här fina bodyn på Lindex! Men vad ska man ha till? Jag har ingen större lust att sätta byxor över dn söta björnen! På hemsidan (klicka på bilden) så finns en blå variant med en uggla, den hade jag också velat ha men såg ingen sådan i butiken...

Lindex Shop Online - Body

Köpte även den här, tänkte att den kunde vara lagom att sätta på när det är dags för bärselen utomhus. Var även på väg att köpa en tunn fleeceoverall men lät bli, det räcker nog med lager på lager tills det är så kallt att det är dags för tjockare grejer.

Lindex Shop Online - Cardigan

För övrigt sa E igår precis samma sak som jag tänkte på i tisdags - på Kappahl skulle man aldrig köpa kläder till sig själv men de har väldigt fina barnkläder! Lindex är lite mindre "wow" på barnkläderna men å andra sidan kan man själv hitta något plagg där, jag kom hem med en mysig kofta.

Lindex Shop Online - Cardigan


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag va anställd som dekoratör på Kappahl tills för några veckor sedan men blev avskedad pga att jag är gravid. Min chef sa det inte rakt ut men från den dagen hon fick reda på att jag va gravid så har hon motarbeteat mig å betett sig väldigt konstigt! Du får läsa inläggen så förstår du varför. Läs under kategorin: Blir så arg...



Ang ditt inlägg så finns det faktiskt en hel del snygga kläder även till oss mammor, de har tuffat tills sig rejält. Men bebiskläderna är mer tuffa! Fast nu tycker jag nog Lindex har lite roligare kläder till bebisar....

2009-09-18 @ 16:40:30
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0