Andas!

Äntligen sover lillfisen! Jag försökte få honom att sova i över en timme. Han hade ätit två gånger var ur båda tuttarna på två timmar, ville inte ha nappen, ville inte ligga still, pressade ner ansiktet i madrassen om och om. Spydde och pressade ner ansiktet igen innan jag hann torka upp. Tillslut gick jag iväg och hämtade något att dricka och satte mig här. Jag behövde komma bort en liten, liten stund helt enkelt. Men det blev väldigt tyst i sovrummet... Han lyckades alltså somna utan mig! Duktiga skrutten.

Jag älskar min lilla son så det värker, men det gör inget om han sover ibland.

Jag hade tänkt slänga ett öga på de svenska fruarna i Hollywood eftersom det blivit sånt liv om dem men nu känns det lite sent att hoppa in i avsnittet. Man får inte vara för bunden vid ett program med en liten, så enkelt är det. ;) I vardagsrummet är ett avsnitt av Scrubs pausat sen i eftermiddags. Det är väl dags att se klart på avsnittet och sen säga tack och godnatt. Jag är helt slut!


Kommentarer
Postat av: sandra

Mmmm visst är dom underbara!

Men ibland behöver man att dom sover så att man får ladda batterierna lite...

Man förstår ju varför man alltid har hört folk säga att barn är såå söta när dom sover ;-)

2009-09-21 @ 21:51:25
URL: http://minaprinsarochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0