090919

Solen skiner idag och det är höstigt kyligt. Jag tycker det är härligt!

När Mille sover eftermiddagsluren sticker jag ut på en ridtur på min tjocka häst! Tomas har åkt iväg för att fiska. På spisen står en gryta och puttrar, det blir mammas galet goda kyckling! Senare idag kommer S&S och har med sig sin lilla dotter (bara någon vecka yngre än Milton) och deras goa rottis. Hundarna ska få busa. En bra helg för Arne, mamma och pappas schäfer, som fullkomligt älskar Tomas och att busa med glada rottisar!

Såg förresten att Ben & Jerry kommit hit till buschen. Sweet.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja han far överallt innan han har somnat,

jag brukar vakna med att hans huvud är mot min mage :)

2009-09-19 @ 16:32:56
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det där lät som en heeeelt perfekt dag! Hur var ridturen? Kram!!

2009-09-20 @ 08:38:56
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0