090913

Efter en trevlig kväll som avslutades vid ett-tiden sov vi alla ganska bra. Jag kände dock att det var på sin plats att Tomas och jag var uppe när våra två gäster kände för att gå upp så vi var påklädda och igång vid tio-tiden i förmiddags. Nätter med Milton är inte på något sätt jobbiga men det tar ju på en att behöva vakna för att mata ett par gånger och eventuellt lägga honom i spjälsängen.

Nu under eftermiddagen kom jag mig äntligen för att teckna lite igen. Det var kul och det är ju lite som att cykla - har man väl fått in tekniken så kommer den fram rätt fort trots längre uppehåll. Hoppas bara att jag hittar (och tar mig!) tid att fortsätta!

Jag ska hjälpa min kära mamma att fixa sin blogg, jag är lite småsugen på att ändra min egen men samtidigt är jag nöjd med den som den är. Erbjöd mig kvickt att hjälpa mamma så jag får pilla lite i alla fall. =)

Idag har det regnat en skvätt, första gången på ganska länge. Igår var det höstigt hela dagen. Kallt och friskt.

Ett tag fick jag för mig att Milton slutat prata lika mycket som förut. När jag lagt mig vid honom för att ha en pratstund så slutar han ganska snart och så. Men nu har jag insett att han ju faktiskt pratar oftare, samtalar med en på ett helt annat sätt. Vid blöjbyte, när man bär på honom, i babysittern, i babysittern under fiskarna (de är tydligen ganska trevliga samtalspartners).


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppades få se din teckning här på bloggen :) ta med den när du kommer så kan jag scanna in den...Var nyss ute för kvällsrundan, syrsorna spelar än fast det är så kallt..bara 9,4 hos oss...

Tack igen för min fina layout på bloggen...är så glad över den:)

Önskar er en bra vecka med många goa Miltonbilder här på bloggen...kram

2009-09-13 @ 21:09:04
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0