Törstig?

Idag har jag haft tidernas huvudvärk. Jag hade ont redan igår men trodde det berodde på att jag sov middag. Hoppas jag slipper eländet imorgon i alla fall!

Jag väckte Tomas med frukost på sängen imorse. Efter den här veckan var han förtjänt av det, jag har varit lite lynnig hehe. Det var mysigt även om det blir lite bökigt med en liten buse som ska hoppa mitt i, tja, matbordet...

I eftermiddags åkte jag och Milton med Tomas när han skulle till företagsshoppen (ja, vi tog varsin bil Tomas och jag), nu har vi laddat upp, närmare 30 liter bubbelvatten  har vi nu. ;) Därefter åkte vi till Tumba och bokhandeln då jag fick ett presentkort hos dem från Tomas i födelsedagspresent. Där hittade jag Millenium-triologin av Stieg Larsson och så blev det Max napp också för att fylla ut hela presentkortet. Det kunde verkligen inte varit en bättre present. Det är så skönt att läsa när Milton ammar/ska sova och jag tyckte ju Män som hatar kvinnor var otroligt bra som film - dags att ge sig på böckerna då!

 

Matning av Milton har gått sådär idag. Han fick svåra kväljningar när han åt potatis, han spydde till och med upp lite, och nu på kvällen fick han kväljningar av gröten också. Det brukar han inte få så jag funderar på om han har lite ont i halsen eller är lite torrare i halsen än vanligt i och med förkylningen...? Idag har han druckit knappa 20 ml vatten i samband med gröt och potatis, alltid något!

Nu ska jag gå och titta på Inlåst på 4:an sen ska jag dimpa ner i sängen, är jättetrött även idag trots att Mille sov jättebra inatt (endast två matningar trots att han inte åt någon gröt på kvällen).


Kommentarer
Postat av: mamma

Blev fel i första svaret...sorry

Hmmm....där sprack ju det julklappstipset när du köpte böckerna själv :/

Önskelista tack!Hoppas ni mår bättre i morgon... Kraam

2009-10-29 @ 21:08:27
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0