Kommentera mera, men inte i onödan!

Nu kommer jag väl låta otroligt otacksam men SNÄLLA SLUTA POSTA MENINGSLÖSA KOMMENTARER!

När jag loggade in idag hade jag fem nya kommentarer. EN av kommentarerna hade innehåll som relaterade till inlägget och det var från min mamma (tack mamma för den uppmuntrande kommentaren mitt i allt). Urval från de andra:

"Hallådär! Vad har du planerat in för idag ? :D"

"Kika in i min blogg och läs inlägget "Hitta träningslusten nu i höst" för lite tips inför höstens träning! :) Trevlig helg!"

"fin blogg , kolla in min blogg , har frågestund lägg en kommentar <3"

Vill jag småprata om dagens planer eller vädret ringer jag nån eller haffar valfri person på facebook eller msn. Det är ytterst få personer som jag är så nyfiken på att jag skulle ställa en fråga till den personen bara sådär. Ännu mindre då till någon vars blogg jag knappt frivilligt hamnat på.

En kommentar behöver absolut inte relatera till inlägget om kommentaren ändå rör bloggen på ett eller annat vis eller om man ställt en fråga eller kommenterat i personens blogg (även om det är roligare så). Det är vad jag tycker. Det enda de där kommentarerna jag fått under förmiddagen ledde till är att jag tog bort dem direkt UTAN att gå in på länkade bloggen...

Kan man inte få läsare till bloggen på annat sätt än att skriva meningslösa kommentarer hos folk kanske man ska skriva bättre inlägg? Oder wass?


Kommentarer
Postat av: Brandi

Ingen verkar förstå det där. Jag får kommentarer som "fin blogg" oftare än riktiga kommentarer, och det känns lite tråkigt... nu när du skrev det där inägget så kommer ingen att skriva såna kommentarer (hoppas jag verkligen) just nu, men ungefär ett inlägg i framtiden kommer de tillbaka. Tyvärr. Jag har försökt det där flera gånger men det funkar inte... dessa spamkommenterare är odödliga :P

2009-10-03 @ 15:01:19
URL: http://braandi.blogg.se/
Postat av: Linnea

fin blogg!



kolla gärna min blogg där jag har massor med tips och annat kul!

2009-10-03 @ 15:38:52
URL: http://rightherenow.blogg.se/
Postat av: alice

snygg blogg

2009-10-03 @ 15:46:36
URL: http://oltjejerna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha... Där har vi kanske något att skylla på varför jag somnade igår då ;-) Funderar på att se en till film ikväll, det är ju sånt ruskväder så då är det extra mysigt! Har du nåt förslag på någon bra?



Hålle med om att onödiga kommentarer är rätt tråkiga men det är ändå kul att veta vilka som varit inne på min blogg. Fast då får de ju helst skriva lite vettiga kommentarer ;-)

Kram Sandra

2009-10-03 @ 16:41:35
URL: http://minaprinsarochjag.blogg.se/
Postat av: Lii

Jasså, du råkar också ut för detta? Fattar inte varför folk ska bemöda sig att skriva något alls om man inte har något att skriva :P



Hoppas din dag varit fin ändå. Har du varit på underbara barn mässan?

Jag missade den tyvärr, vi hade dop idag. Får se om jag hinner gå en sväng i morgon.

2009-10-03 @ 19:44:52
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe dom är jätte nyfikna på allt fint som finns i barnrummet men jag säöger åt med skarp röst när dom går närma vagn eller dylikt.. vill inte att dom ska klösa och dulykt på de fina möblerna i de rummet:) jag har redan sätt dem klösa i däcken på barnvagnen , så jag får kolla nån dag så dom inte lyckats göra hål.

2009-10-03 @ 21:08:58
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: mukta sundin

gud så fin blogg du har, avunsjuk :O <333

2009-10-03 @ 22:25:45
URL: http://muktas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0