Jag må vara en argsint liten person...

...som blir arg och galen på saker mest hela tiden! Men så är det bara!

Jag försöker desperat komma fram till Editions Atlas kundtjänst. Jag "får" (jotack, det kostar en slant också) ju Miltons bondgårdsböcker därifrån men har inte fått något paket sen augusti och jag tror de ska komma varannan månad. Sist låg avin i postlådan dagen innan paketet skulle skickas tillbaka. Thank you Posten. Nu misstänker jag alltså att de slarvat bort min avi helt.

Men det där med att komma fram till kundtjänst är ungefär lika svårt som att vinna storvinsten på Triss har jag upptäckt. Ibland tutar det upptaget så fort man slagit numret, ibland får man faktiskt knappa in kundnummer bara för att bli placerad i kö och någon minut senare meddelas att "tyvärr är våra medarbetare fortfarande upptagna. Vi beklagar och ber dig återkomma senare". Ehe? Jag kan sitta kvar i kön tack, men nej, då är man redan bortkopplad. Ibland får man veta direkt att medarbetarna är upptagna.

Har de bara en medarbetare vars huvuduppgift är att pilla naveln?

Är inne på tredje dagen med ihärdiga försöka att komma fram. Skitföretag!

(eller har Editions Atlas blivit varnade av Com Hem att jag skäller när de muppar sig och är obekväm och därför kopplar bort mig hela tiden?)


Kommentarer
Postat av: kort

om du är lik din mor...så ger du aldrig upp =)

Klart Mille ska ha alla sina böcker...kram

2009-10-30 @ 11:10:44
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Lii

Har dom ingen mailsupport, det kanske går fortare...

Men med tanke på att det är så svårt att komma fram så är det nog MÅNGA som har problem.



Ha en mysig helg

Lii & William

2009-10-30 @ 14:09:55
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0