Bullen i ugnen

Fy sjutton, jag rapar kanelbulledeg konstant. Degen vart bra men bullarna lyckades jag bränna. Båda plåtarna.

Även om vi inte hållt oss till våra planer den här helgen har vi fått lite gjort faktiskt. Ja, Tomas har förstås varit duktig och fixat med listerna och så har vi städat lite men i övrigt är de gamla planerna ogjorda. Istället har det blivit matlådor i frysen, två omgångar äppelmos till liten buse - också i frysen, nämnda kanelbullar, tvätt tvättad och lite annat smått och gott som vi behövde ta itu med.

Trots att jag sovit så mycket i helgen är jag dyngtrött nu! Mille sover sen en halvtimme tillbaka men jag är rädd att det bara är den lilla kvällsvilan han brukar ta. Fick sms från folktandvården i eftermiddags som sade att tiden imorgon är 10:30 inte 8:00 som jag befarade. Dock innebär det att jag ska inställa mig på mottagningen klockan åtta på tisdag istället men det känns mer mänskligt eftersom jag skjuter tiden lite tillrätta imorgon.

Hur som helst så hoppar jag nog in i duschen när Tomas bastat klart. Sen får det bli sängen med en bok innan ögonen trillar ihop helt. Jag har satt Tomas på att ta hand om sonen idag så jag kunnat göra något själv, så då får Tomas ta Mille om det nu skulle visa sig att han vaknar snart.

Hoppas ni haft en bra helg. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

Kul att dom skiljer en dag imellan :) Söt din Milton är :)

Haft en mysig helg, hoppas du haft en bra helg du med.

2009-10-05 @ 00:16:19
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0