Fredagsmys på gång!

Sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem. För en gångs skull får vi ha fredagsmys, Tomas är redan på väg hem! Mille sover sen knappt en timme tillbaka. Själv mumsar jag för tillfället på ett sånt där knallrött äpple från trädgården, det är riktigt härligt tuggmotstånd i dem.

Vi har haft ett riktigt spykalas här ikväll. Vet inte om det är för potatisen eller vad det beror på men mycket har kommit upp. Idag kom det "vuxenspya" också, alltså tidigare har det ju i princip bara runnit ur honom men idag ulkade han en gång tomt, sen kom det en omgång och så en till efter det. Stackarn.

Intressant va?

Jag tittade på filmerna vi har sen Mille föddes, och för all del den från alldeles innan han är född. Medan jag traskade runt och genomled värkar drog Tomas upp videokameran och filmade. Jag ville för ett ögonblick slänga ut honom men insåg snart att jag inte skulle klara det hela utan honom så jag lät honom hållas och han fick sin filmsnutt på någon minut.

Nu när jag tittar på filmen ser jag hur jäkla stor jag var. Helt galet! Nog för att jag är kort men magen är ju öööööverallt! Inte konstigt att jag hade såna problem att äta på slutet - jag kunde knappt böja mig till gaffeln...

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Så söt du är, gillar verkligen denna bild :)

Du ser ut som jag när jag väntade Jim, lika bred som lång! Du var bara en bula på magen :)kram

2009-10-04 @ 18:28:48
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0