091026

Nu är jag hemma igen efter 16 dagar på vift. Det var ganska skönt att komma hem även om jag haft två härliga veckor hos mamma och pappa och i Dalarna.

Idag är det den gigantiska tvätthögen som är prio ett. Imorgon ska jag försöka rädda de sista äpplena som händer i äppelträdet. De som ligger halvruttna under träden ska väl plockas upp och så har vi en hel del löv att kratta på tomten. Jag ska försöka hitta på nåt smart så Milton kan vara med mig ute på ett vettigt sätt.

Det börjar bli dags att byta från liggdelen till sittdelen på vagnen, han har snart vuxit ur liggdelen. Men hur gör man med regnskydd till en sittvagn?

Snutteskrutt äter två portioner gröt om dagen nu, en på förmiddagen (eller ja, lunchtid) och en på kvällen en liten stund före läggdags.

Nu har han sovit i en timme, det har blivit ganska ovanligt med längre sovstunder. Han har nöjt sig med runt en halvtimme åt gången de senaste veckorna. Men det är klart, nu är det väl mycket att titta på och ta in när han inte varit hemma på länge.

Ska försöka lägga in lite bilder sen. Om jag orkar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0