091107

Kan min son vaccineras varje dag? Inte det? Synd. För inatt sov han tio timmar utan mat eller att ens vakna öht.

Själv var jag dum nog att lägga mig alldeles för sent vilket resulterar i att jag är på tok för trött för en lördagkväll nu.

Trots att han sov så bra inatt - han gick upp med tomas vid 7 och somnade hos mig igen vid 8, vaknade igen strax före 9 - så sov han tre timmar över lunch. Jag borde nog mata i honom lite gröt nu så kan vi kanske lägga oss om någon timme. Tomas pappa och farfar är här, vi har käkat tårta och de andra kollar nu på Polisskolan 2. Den filmen tittade jag sönder när jag var liten...

Ah.. Imorgon blir det lövkrattning.


Kommentarer
Postat av: Lii

Vad härligt med mycket sömn! William ska vaccineras nästa fredag, får se hur han blir denna gången. :0)

2009-11-08 @ 18:59:36
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så kanske det är men är det inte tonårssöner man har istället för hushållsgrisar ;)



Vi började med majskrokarna efter att han testat majs, innehåller bara majs så när vi såg att han inte reagerade på det testade vi. Oftast väldigt omtyckt men just nu är han inne i en jagvillbaraammasmamma - period

2009-11-09 @ 18:29:09
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gick det bra med löv-krattningen???

Du ska se att Mille kommer att sova längre över nattmålen nu när han äter fast föda oxå...

kramar till er...

2009-11-09 @ 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0