Bilmatematik


Jag vet hur han känner sig


Igår kväll drabbades jag av extrem trötthet. Tomas och jag satt och spelade lite poker tillsammans på datorn när jag plötsligt nästan somnade i stolen, klockan var inte ens 20:30. Trots detta gick vi och tittade på filmen American Gangster som slutade 0:25, men jag trodde ju att jag skulle somna innan jag lagt huvudet på kudden så det var ju inga större problem med det. Jojo... Trött var jag fortfarande men jag kunde bara inte somna. Tittade sista gången på klockan vid två-tiden, väckarklockan började sjunga 8:30. Ingen av oss hade någon större lust att gå upp...

Hur som helst så lyckades vi komma iväg för att köpa lillbilen. Var tvugna att stanna och tanka upp V70:n som plötsligt blivit väldigt törstig, nu hade den dragit över litern/mil, för bara någon vecka sedan (ja, så ofta får vi tanka upp den) räknade vi ut att den låg på 0,8. Bilskrälle! Kändes inte så dumt att åka och hämta en bil som man lyckats få ner till 0,29. =) Dock var det lite skumt att köra igen. Har ju inte gjort det på länge, sist var för två veckor sedan när vi skulle till mina föräldrar, innan dess var det ännu längre sen. Är inte så kul att sitta bakom ratten med stora magen.

Igår hickade lillen på "rätt" sida igen. Imorgon ska vi till MVC igen. Jag hoppas att vi får tid för tillväxt-ultraljud för att se hur stor han är, OM han är stor, och isåfall får ett datum för igångsättning om han skulle dra ut på tiden. Har haft mer och mer förvärkar under helgen. Återstår att se när något händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0