Sol, lite moln och sen regn

Det är koppartetror som gör neontetrorna sällskap. Så nu vet vi det.

Posten är ju smidiga som alltid, min adressändring har fungerat väl, all min post har vid båda tillfällena kommit till rätt adress (förrutom en hästtidning som envisas med att komma hem till mamma och pappa trots att jag gjorde adressändring för snart två år sedan). Tomas post har för det mesta kommit rätt, fram till denna flytt.

Tomas föräldrar har gjort adressändring, till dalarna, och förra veckan lyckades ett A-brev från sjukhuset till Tomas leta sig upp till den adressen istället för hem hit. =/ Förmodligen har de som sorterar posten bara kollat på adressen och efternamnet och satt på ny lapp med fel adress. Tidigare fick vi ofta hem svärfars post till lägenheten...

Vilket jäkla väder det är nu förresten. När jag på morgnarna är uppe och kissar (mellan sovstunderna) är det strålande sol. När vi sen går upp är det mulet och sen regnar det en skvätt... Aprilväder i maj, ja det kanske inte är så förvånande ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0