Jagat byte

Igår var jag så fruktansvärt seg, låg och bara gnällde och ville inte göra något alls. Berodde förmodligen på sömnen, Tomas gick upp och åkte iväg för att fiska vid 6:00, kunde inte somna om så jag gick upp och åt frukost och satt någon timme vid datorn. Sen la jag mig och sov igen tills Tomas ringde och väckte mig halv två... Fick ont i huvudet under kvällen som sitter i till viss del fortfarande. Blä vilken dålig dag igår.

Och ja, på tal om datastunden där på morgonen; gick ut och kollade bilannonser men ingen ny liten Lupo som dykt upp. På kvällen när Tomas kollade fanns det en som är ganska precis det vi söker efter som kommit ut på annons ca en timme efter att jag kollat. Tomas ringde och det visade sig att en jeppe från dalarna ska ner (ja, den står lämpligt nog i Stockholm!) och titta på den på söndag, om han ratar den får vi komma och kolla. Suck, hade jag sett annonsen när den var ny hade väl vi haft första tjing. Ännu mer bittert då en Lupo i dalarna lades ut igår med, hade han inte kunnat ta den istället... =)

Inatt föddes föl nr 2 i stallet, hoppas vi kan komma ut och titta på de små under dagen!

Igår kväll började Sprattel hicka i vanlig ordning men nu tickade det på fel sida! Förut har jag alltid känt hickarna ner mot höger ljumske men igår var det på vänster sida, vad sjutton har han hittat på där inne egentligen? Det är ju inte mycket utrymme kvar längre så han borde väl inte kunna skifta sida hur som helst...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0