Att städa

Det går sådär för mig att städa i köket. Dels är det mycket papper som är Tomas och han är inte bra på att kasta sånt som inte är viktigt (han är förvisso lika dålig på de viktiga papprena precis som jag). Samtidigt vågar jag inte kasta papper som kan vara viktiga. Ska samla ihop en hög och lägga på hans säng tror jag. Eller kanske hans toalett...

Sen har vi pantproblematiken. Några papperskassar med burkar står i "diskmaskinshålet" och sen den berömda långsidan... Visserligen står det lite oförbrukade grejer där (två plattor 3,5:or som mamma och pappa ska ha) plus lite julmust men det är tre tomma backar och en stor å-pet påse som är PROPPFULL! Hade tänkt panta lite idag men precis när jag var på väg till stallet fick jag frågan om jag kunde lunchfodra i stallet vilket jag gjorde och som då resulterade i att jag inte hade tid att panta efteråt, Tomas skulle vara på jobbet en timme tidigare på grund av möte. På fredag ska skiten ut!

Nåja, tänkte sätta mig och teckna lite när stödningen är klar, alltid en morot så jag kanske ska knata ut i köket istället för att sitta här... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0