15-35 år? Välkommen!

Min mamma uppfattade inte den skämtsamma tonen i inlägget "att göra ingenting" angående knäkudden. Jag kanske måste införa åldersgräns på bloggen då viss humor inte uppfattas i alla åldrar? Alla upp till 35 år är välkomna. Fast då bör nog en undre åldersgräns också införas så inte unga förmågor får dumma idéer i brist på humor.

(förtydligande: allt ovanför är på skoj)

Nu har den stackars bilen gått klart för helgen men kul att göra lite saker. Nästa helg ska vi (förmodligen) hälsa på en kompis till Tomas som fick barn i januari och som bor i Gnesta. Spännande med ny destination... Höll på att få en bil i sidan idag, en snubbe som visst missat att man har väjningsplikt ut på motorvägen från påfarten, jag hade ingen möjlighet att gå ut i vänsterfilen då jag samtidigt blev omkörd. Som tur var räckte tre extraljus och tutan som avskräckande medel och vi slapp närkontakt.

Skulle kommit spekulanter på 740:n idag men nåt kom visst i vägen. Andra gången. Snart blir det annons på skrället som nu i alla fall har blivit urstädad. Han startade utan ett missljud när Tomas vred om nyckeln efter att ha stått i flera veckor.

Åt en korv med bröd i Eskilstuna i eftermiddags, Sprattel måste ha gillat den för det blev full fart i magen direkt efter. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0