Hårproblem

Mitt hår har plötsligt blivit jättelångt, sist det var såhär långt måste ha varit i tidiga tonåren och då snackar vi ju lång tid... =) Tyvärr känns det lite livlöst, vet inte vad jag ska göra. Vill inte klippa upp det allt för mycket, då blir det så himla lite kvar som är långt, men som det är nu är det bara vid ansiktet det är annat än fullångt. Och på bara några månader har jag blivt jättemörk, till vintern mörknar det ju alltid men jag tycker det är extremt i år.

Har ju börjat med "balsam-metoden" och jag trodde håret skulle bli lockigt som för alla andra men nej, istället har det alltså blivit mer livlöst. Gillade volymen som kom naturligt innan. Å andra sidan blir håret inte lika skitigt lika fort längre och hårbotten tycks må bättre så jag är inte så sugen på att gå tillbaka till schampo heller. Men att gå två månader med bad hair day är inte superkul må ni tro...

Hade tänkt köpa nya The Sims 3 som skulle komma ut nu i dagarna, tänkte att det kunde vara något att pyssla med veckorna fram till bebisen tittar ut men nu har de tydligen flyttat fram datumet enda till juni! Hur sjutton ska jag fördriva tiden då?

På torsdag ska vi prata med banken, vi har fått ett "bud" på huset nu, Tomas tycker det var lågt och vill lägga mer, jag är osäker på om vi ens kan låna så mycket, det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0