Ett erbjudande

Först fick vi höra att vi eventuellt skulle få "hyra" huset, sedan skulle det säljas. Nu har vi blivit erbjudna att köpa det för en låg peng. Ska jag bli villaägare som 22-åring? Jag som inte ens orkar läsa och sätta mig in i försäkringspapprena Tomas kommer med från facket (jag står för hemförsäkringen så lite koll har jag ju) ska nu börja kolla driftkostnader, amortering, bla bla bla..? Huuuu.

Å andra sidan har jag stora visioner om hallen, har det klart i huvudet hur det ska se ut. De andra rummen är lite svårare men med ny färg/tapet kanske inspirationen kommer.

Nåja, ingenting är klart, de kanske ångrar sig igen? Men det är ju intressant, helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0