Trött, trött, trött

Herregud vad jag är trött. Tiotimmarspass på jobbet, med tanke på att det är sportlov blir det tio intensiva timmar...

Nu regnar det, så länge fick snön ligga. Imorgon ska vi till MVC för att kolla hur bebisen har växt, eller förhoppningsvis motsatsen. Kanske inte krymt då men... På fredag börjar jag jobba 14:00. Känns som rena semestern. Fick förresten svar från Försäkringskassan igår, blev beviljad full havandeskapspenning så från den 24/3 får jag HP.

Imorgon kommer en vän till Tomas och ska titta på 740:n. Ja, vi är ju så himla smarta Tomas och jag... Först missade vi ju tiden för V70:n, tog ganska fel på dag. Med 740:n hade vi rätt datum i huvudet, men när datumet inföll hade vi fått för sig att det var veckodagen efter så ingen av oss reflekterade över att det var det datumet. Dagen efter, när vi tänkte att det var dags för besiktning (jag skickade ett dags-att-gå-upp-nu-för-att-du-ska-hinna-med-allt-i-tid-sms) kom Tomas på att det varit dagen innan. Så nu vill Tomas sälja den obesiktad och det är kanske lika bra det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0