Sov ditt pucko!

Jag blir galen på mig själv. Sista timmen på jobbet gick jag och gäspade i ett, var superslut i både huvud och kropp. Skyndade mig hem för att kolla på tv-programmet som börjar när jag slutar och hade helt bestämt mig för att gå och lägga mig så fort programmet tagit slut. Tyvärr hann jag inte stänga av tv:n innan de visade programmet som skulle komma efter och jag råkade kolla på inledningen. Tillslut satt jag där en timme och en kvart senare och hade tittat klart på det programmet med. Fine. Sovdags nu då.

Eller inte. Låg och vred mig i sängen i närmare en timme utan att närma mig sömn, plötsligt är huvudet klarvaket. Perfekt, jag ska ju upp först vid 6.30 imorgon (eller ja, nu är det ju imorgon så idag...) så det är gott om timmar kvar. =/ Snart kommer Tomas hem så då ska vi väl prata lite, han äta och plötsligt är klockan 1.30 utan att jag sovit en sekund, kände att jag väl lika gärna kunde slå ihjäl den där sista stunden vid datorn då.

Imorgon jobbar jag bara fem timmar (om ingen blir sjuk och jag får jobba över den här tisdagen med) plus att min medryttare fixar stallet så jag har hela dagen att vila och pyssla, ska bli riktigt skönt. Känns som jag varit i full gång oavbrutet en vecka trots att jag slappat hela helgen...

"Vårt" hus blev värderat idag så nu blir det väl möte med banken och sen, om det går bra, dags att komma fram till ett pris som passar båda parter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0