Galet

Det är helt galet vad det snöar. Jag var inte helt fel ute när jag spekulerade i snö vs regn den 19 november:

"November alltså, jag håller på att ruttna ihop helt. Vad är det här för jävla väder? När jag pratade med Tomas om det så sa han att det var bättre förr för då var det ju snö som kom istället. Och han har ju helt rätt. Det var bättre förr.

Å andra sidan skulle en nederbörd i form av snö istället för regn orsaka massiva problem i snöröjningen misstänker jag. Det kommer helt enkelt mer nederbörd nu för tiden."

Lätt snöfall och ett par dm snö är lagom. Det här är lite i överkant. Jag kollade på Vägverkets väglagssida och det var idel röda vägar i Stockholm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0