Doppad

Ikväll skulle jag bada badkrukan. Jag hann stoppa ner benen på honom i badbaljan, sen gallskrek han så jag tror hela kvarterat undrade vad jag gjorde med det arma barnet. Så nu ligger han och sover och luktar kräka. Det är så konstigt, sist gick det jättebra och jag trodde det hade vänt men icke. Nåja, jag får väl fortsätta med den bökiga morgontvagningen av lilla Pruttis.

En sak undrar jag, och det är hur man förr stod ut med att endast mata barnen var fjärde timme..? Antalet tillfällen då det dagtid matas med mer än två timmars mellanrum här kan räknas på en hand dividerat med 2! Och hur kom man ens på en sån sak?

En tjej som kan skriva väl och gör det med mycket humor är Lisa, kika in där och få er ett gott skratt! =)

Tänkte lägga mig nu, med lite tur vaknar jag före grabbarna imorgon och kan få en mysmorgon för mig själv, jag upptäckte förra veckan att det var en skön start på dagen.


En ovanlig syn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0