Fotobok från FujiFilm!

Jag kikade runt bland olika fotobloggar och hittade Nevnarien. I ett inlägg berättade hon om ett fint erbjudande från FujiFilm - det hela låter ju nästan för bra för att vara sant! Jag är inte den som är den så här är ett inlägg om FujiFilms fotobok.


Läs om fotoböcker här



Undrar hur fort en fotobok blir sönderbläddrad? =) Coolt att ha favoritbilderna i en bok, så beständigt på något vis. Speciellt nu för tiden, när man har alla bilder på datorn... Man fixar fotoboken som man själv vill i ett speciellt program hos FujiFilm. Text, bakgrunder, ramar... Jag som kan sitta i en timme bara för att göra ett enkelt litet collage som visas här, hur lång tid tar det då inte att göra en hel BOK? Haha.

Frågan är bara vad för sorts bilder som ska hamna i min fotobok. Foton på saker och ting eller på Milleman? Eftersom han inte är så gammal än så skulle det ju inte bli så stor variation på bilderna. Men frågan är om jag har tillräckligt med andra bilder som jag är nöjd med för att fylla en hel fotobok...?

(Äsch, vem försöker jag lura? Efter exemplet ovan är det väl självklart att det blir en Miltonupplaga?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0