Roadtrip



Tänkte bara meddela att det nog kommer vara tyst här ett par dagar framöver. När Tomas kommer hem från jobbet kring sju imorgonbitti är tanken att vi ska äta frukost sen packa in oss i bilen och åka till mamma och pappa (jag kör, Tomas sover. Han har jobbat natt hela veckan). Så är vi hos dem en natt innan det bär av till Västerås för min del och någon fiskepöl för Tomas del. Därefter åker vi direkt upp till Dalarna med middag på något hotell i Rättvik på lördag och så åter hem till vår villa på söndag. Så ligger det till.

Imorgon har Tomas och jag varit ihop i tre år. Det blir romantiskt och fint med vägdamm, ögongrus och två trötta själar (vafan, gå upp så tidigt!!?). Nåja, vi älskar ju varandra varje dag så det är inget märkvärdigt med årsdagen. Mamma pratade om smörgåstårta (inte för att vi har årsdag utan snarare bara för att vi kommer på besök) och vi får väl fira lite då helt enkelt.

Klämde en hel B&J Caramel Chew Chew idag... Första gången jag smakar den och den tomma burken talar sitt klara språk. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0