I´m back

Så var datorn ihopkopplad. Två dygn var den nere. Tyvärr sitter jag nu på mobilt bredband och får så göra fram till den 7/5 men jag kan ju surfa och det är huvudsaken.

Höll på att få hjärnblödning när jag ringde Telia tidigare idag och kom till en sån där "tala in ditt ärende istället för att trycka på knappar" (trycka på knappar fanns inte som alternativ) och de kunde inte ens höra ett JA. Gaaaaaaaah. Slängde på luren, råkade slita sönder en sopsäck med nånting-som-ska-sparas som stod ivägen och lyckades tillsist hitta ett nummer på nätet så jag i alla fall fick prata med en människa. Suck.

Allt är en enda röra just nu. Köket är där det är mest ordning. Begriper inte hur vi ska få ordning på allt snabbt. Jag är förvisso inte den största pedanten i landet, snarare drar jag nog åt andra hållet - det finns så mycket annat som är roligare och bättre än att städa, men denna förbannade röra får man ju tuppjuck på. Och för varje dag som går blir jag ju mer och mer stressad över allt som inte är fixat till den lille. TUR jag inte har ett jobb där man inte beviljas havandeskapspenning, nu kan jag ju ägna mig åt en sak i taget i alla fall. Jag är ju egentligen ingen person som är så lättstressad, tar det mesta med ro.


Vårt bohag, tog inte 1/3 av lastbilen (allt inte med på bilden dock)


Medans jag sliter som liftskötare står Tomas och Erik och latar sig på balkongen


Lilla tv:n fick åka bil istället för lastbil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0