Vinterlek


Vi är inte bara fyra i vår familj som man, utifrån bloggen, skulle kunna tro. Tomas har en dotter som bor här varannan helg. Jag har dock valt att inte ta med henne i bloggen eftersom jag tycker det är svårt att "dra gränser" för vad jag kan och inte kan skriva i bloggen och vad båda föräldrarna samt barn tycker är ok. Men hon finns här och det är vi glada för!

Här kommer bilder från när vi alla fem i familjen var ute och byggde snögubbe (den slutgiltigt snögubben finns det inte bild på dock)

Snögubbeskaparna (jag hade inga vantar och höll i kameran)

 

Som sagt, katten är alltid med

 

- Rambo vänta på mig!

 

Det inträffar med närmare ett års mellanrum - att man lyckas få en bra bild på KF!

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka härliga bilder, vilken mysig dag för båda barnen =)

Klart att det var kul att följa efter Rambo, han hittade väl på fler saker än ni ;) Synd att det inte blev en bild på den färdiga snögubben...kram

2011-02-06 @ 18:45:38
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0