Det som försvinner i snö...

Igårkväll somnade Milton i Tomas famn när vi satt och spelade i köket, så kan det gå! Sedan sov han fram till tre och då fick han 200 ml välling och amma lite. Sedan vaknade han vid åtta. Vet inte varför han sov så bra fram till tre men vi testar någon natt till med välling. Helst vill jag bara amma på nättera, dels för att det är enklare och så är det enda tillfället på dagen som han inte kopplar till annan mat utan ammar på i lugn och ro. Har ju ingen mjölk kvar snart...

Idag hittade Tomas sitt gamla duplo när han var uppe på vinden och satte undan julsakerna. Jag har varit på jakt efter det jag hade när jag var liten men det är väl undanstoppat... Milton såg i alla fall ut att uppskatta att få nya saker att suga på. =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Duplo är populärt även här

2010-01-10 @ 19:58:41
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

va han leker o donar lille sötnosen =)

2010-01-11 @ 19:00:03
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0