100111

Haha, det blir ju såklart massa mat över från "receptet" igår, hade visst lite bråttom när jag skrev men det är åtgärdat nu. ;)

Igår somnade Milton strax efter 21, vaknade klockan 2 - ammades och fick ca 150ml välling, sedan sov han till 6:45. Jag tyckte det var lite väl tidigt att gå upp så jag la honom i Tomas säng, hehe. Sedan sov vi allihop till 9:30. Så mycket sömn som jag fick inatt har jag inte fått på länge, ändå är jag tröttare idag än vad jag varit på en hel evighet. =/ Men det är klart, efter en vecka som den förra där toppnoteringen var 6½ timmes sömn, avbruten sådan, så är det kanske inte konstigt att det börjar komma ikapp nu...

Inatt ska vi i alla fall prova att inte ge någon välling. Sover han lika bra så är ju det perfekt men om han vaknar ofta och är allmänt oroligm som han varit om nätterna nu på sista tiden så får vi nög fortsätta med välling på nätterna.

Milton ligger och sover just nu. Han sov bara tio minuter i bilen efter att vi handlat så jag hoppas han sover någon timme i alla fall, han behöver det! Sedan ska vi ut och gå en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0