Lemongrass

Det är så skönt för nu känns det som att vi har fått ordning på vardagen och Mille har fått fungerande sovrutiner.

Vi går upp mellan 9.30 och 10.30 allt som oftast. Sen sover han 20-30 minuter någon gång efter 12. Strax efter 15 är det dags för mat och stora dagssömnen, oftast sover han runt 2-2½ timmar. Ibland sover han en liten stund, kanske 15-20 minuter runt 18-tiden innan det är dags för nattning kring 21. Vaknar oftast två gånger på natten för mat.

Dessa sovrutiner passar mig bra också. Det enda problemet är väl att våra promenader, som vi brukar ta efter långa sovpasset, blir lite sena sen när det blir mörkt tidigare. Kanske får vi förlägga promenaden till förmiddagarna men då kommer det känns som Tomas och jag aldrig hinner umgås...

Jag bokade just tid för utprovning av bärsele. På fredag passade det för oss allihop men usch, jag vill inte vänta så länge!!!! =) Har spanat lite på olika manducor, om det nu blir en sån, och jag gillar den gul/gröna. Gult är ju liksom aldrig fel.


Imorgon ska jag till tandläkaren för att påbörja Operation Fin Käft. Tror inte det kommer göra så vansinnigt ont imorgon. Återkom i slutet på månaden när jag varit där på nästa besök så ska vi nog se på smärtor när visdomstanden plockats ut... I can't wait.


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Sv: ja det kan jag hålla med om, lite för mycket muskler för min smak med..

2009-09-08 @ 16:11:19
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0