Suddig i kanten

Nyss stod jag i valet mellan en skål med glass eller en grov smörgås med mosad avocado. Valet föll på det senare. Ett steg i rätt riktning, ellerhur? Att jag till smörgåsen drack ett glas o'boy får man försöka blunda för. =) Men, det bästa med det hela var att kroppen sa "smörgås" när hjärnan, som var lite trött efter att ha nattat en glad skitunge i 50 minuter, tyckte att vi (jag) skulle ta glass. Annars brukar det väl vara tvärtom? I alla fall i min kropp.

Annars finns det inte så mycket att säga om idag... Träffade en gammal arbetskollega (vilket vuxet ord förresten, speciellt med "gammal" före, och så värst gammal är hon inte heller) vid Ica idag. Hon är också mammaledig men jobbar några pass då och då, fast på ett annat ställe än där vi båda jobbade förut. Jag kom fram till att vi nog är väldigt lika i vår arbetsmoral. Skönt att ha en jämnlike.

Badade förresten badkrukan imorse och det gick jättebra! Jag tror till och med att han log på slutet.


Ingen badkruka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0