Länna didn't make me happy

Natten till igår kom min överjävliga tandvärk tillbaka, jättekul. Sov inte speciellt bra med andra ord. Dock hade jag bestämt att vi skulle till Babyproffsen för att köpa amningsskydd/amningsnapp och testa deras bärselar så vi gick upp i, för oss, vettig tid nån gång efter tio.

De hade bara två olika bärselar på Babyproffsen, dels den som jag spanat in sen länge och sen BabyBjörn, som jag sedan lika länge vetat att jag inte vill ha. Ergon, den första, kändes skön att bära i men Mille satt visst inte så bra. I BBn satt han bättre men jag tyckte det tyngde över axlarna på en gång. Vi fick då tipset att åka till ett ställe i Sätra (var nu det är tänkte jag men Tomas, den levande gpsen, visste ju såklart). Så vi får väl åka dit och hoppas på att vi hittar någon modell som passar både mig och Milton. Där har de Manduca såg jag och den är ju extremt populär.

Amningsskydden har hjälpt i alla fall, nu skriker jag inte rakt ut så fort kraken ska börja äta. Men de funkar dåligt på så vis att all mjölk inte kommer ut, på den minst skadade bröstet har jag efter en stund tagit bort skyddet och då rinner det på som vanligt.

Igår köpte jag ett regnställ också. Hurra! No more undanflykter!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Söt bild!

2009-09-06 @ 14:53:36
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Denise

Jag tyckte det var lite läskigt. Men får se ifall det är någon likhet med den som kommer ut på riktigt.



Haha oj, tänk om man gjorde det i verkligheten :) Jag drömmer hela tiden om olika saker angående graviditeten men det är första gången som jag såg ett ansikte.. Men innan rutinultraljudet så drömde jag om en bebis i blå body och ultraljudet visade en kille :) det var lite små kul..

2009-09-06 @ 14:55:45
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Ja det är ju svårt :/ Haha..jag hatar att ha beslutångest :P

Har du hittat några fina då? :)



Kraam

H

2009-09-06 @ 15:09:14
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha han ser helt förskrämd ut:P

2009-09-06 @ 15:33:48
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0