Klagomuren

Förra veckan sov Mille jättebra. Somnade någon gång mellan 21-22 och sov till ca 9:30. Med två eller tre matningar från klockan fyra och framåt. Den här veckan somnar han vid samma tid, vaknar och är hungrig allt mellan klockan ett och fyra. Sover sen hos mig och är hungrig igen runt sex-snåret. Sen börjar pinan.

Han suger och suger utan att äta, han mer eller mindre sover. Jag har inte haft ont av amningen alls under dessa tre månader men nu börjar det svida ordentligt. Petar jag in nappen tar han den men jomlar liksom ut den heeela tiden. Då blir han lite sur och ligger och sparkar mig i magen och fäktar med armarna mot halsen/ansiktet på mig. Jag petar in nappen - som åker ur igen efter 15 sekunder. Såhär håller vi på i kanske en halvtimme innan han tillsist somnar och sover kanske en halvtimme innan det upprepas igen.

JAG VILL HA TILLBAKA MIN FRIDFULLT SOVANDE BEBIS!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är det frustrerande när de små sovit bra under en period och sen börjar stöka. Man har ju liksom hunnit glömma bort hur det var på de få dagar man får sova bra

2009-09-03 @ 19:32:09
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0