Gnällspik?

Ja, det där utvecklingssprånget har vi då inte märkt av. Det skulle varit någon enda dag för några veckor... Just nu är Milton världens nöjda bebis. Han sitter i "matstolen" och i babysittern och kan leka med sina leksaker hur länge som helst.

Favoritleksakerna är ett gäng ringar som sitter ihop och är jättegoda att bita i och rassla med, en grodskallra och den prasslande blomman vi fick i ett välkommen till världen-paket på BB.

Både igår och idag har skruttungen vaknat tidigt. För tidigt för mammas del. Igår gick jag ner med honom till mamma som var vaken, sen gick jag upp och sov någon timme till. Idag är vi ensamma hemma så då var det bara att pina sig upp och se glad ut. ZzzZzzZZzz...

Igår utökade vi grötätandet till ett mål på förmiddagen också. Så nu äter han dubbla samkisar två gånger om dagen. På tal om det så vaknade skrutten just från sin lilla powernap så nu är det dags för den smarriga gröten!

I eftermioddag får vi tjejbesök! Miltons första bebisbesök dessutom. Det skiljer bara 3 veckor på dem (tror jag). Vi har inte träffat S&F sen i somras så det ska bli kul att se hur stor hon blivit. Håll tummarna för att jag lyckas med äppelpajen jag tänkte bjuda på...

Påpälsad under en promenad i Dalarna


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu blev jag sugen på gröt hahaha! ;)



Håller helt med om bondeprogramen och alla liknande. Kräk!

2009-10-23 @ 10:15:09
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Lii

William fick sina ugg när han döptes av sin faster. Tror att dom är köpte inne i stan (stockholm).



Ser att ni också fått gå upp innan tuppen ett par dar ;0)

Det gör vi VARJE dag så jag känner mig van nu hahaha...

Hoppas äppelpajen blev god.



Njut av dagen!

2009-10-24 @ 11:12:53
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0