091021

Mulet väder ute och jag är sååå trött. När Milton har ätit om nätterna har jag svårt att somna om, jättedumt!

Igår åkte jag alltså till min kompis Pilchy och lämnade lille Mille hemma med mamma och pappa. Vi köpte en flaska och ersättning så de kunde mata. Han har ju aldrig varit svår att få att ta flaskan (han brukar äta utan att bry sig alls!). Innan jag åkte matade vi i honom gröt som han åt med samma aptit som i måndags, helt plötsligt måste han ha lärt sig hur man gör.

Det var en härlig eftermiddag och kväll men tillsist ringde mamma och sa att Milton vägrade äta. Så då var det bara att packa ihop och bege sig hemåt. Han hade trots allt hållit humöret uppe bra, han står sig så himla bra på gröten! I eftermiddag ska vi träffas igen men idag får väl skruttis följa med. =)

Petade in lite bilder från kameran så här är en liten bilduppdatering.


Grötätande, innan han kom på hur man gör.


Trött fis

 

Hoppeti...

 

...hopp! (det är pappsen som klätt på! Hehe)


Kommentarer
Postat av: Frida - Fotoblogg

Underbar header! Gillar lila :P

2009-10-22 @ 16:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0