091028

Milton har precis somnat. Han sov ingen tidig-kvällstupplur så han hann bli ganska knorrig på slutet. Dessutom blev det ingen gröt nu på kvällen eftersom hans middagssmakis (potatis) blev så sen. Jag ska lägga mig snart jag med, först ska jag bara kika på lite bloggar och se klart Scrubsavsnittet som Skrutt och jag började titta på.

Det har gått bra att ge honom potatis idag och igår. Han äter inte så mycket, kanske en fjärdedels potatis men nu äter han den utan att allt kommer ut. Han har blivit så duktig. I måndags gjorde jag lite plommonpuré, då tyckte han inte att det var någon hit så jag blandade det i kvällsgröten, det gillade han heller inte men jag försökte igår igen och då åt han gröten precis som vanligt. Jag har fryst in purén i isfack och han får en ruta per gång vilket motsvarar ungefär ett plommon. Dock har vi inte sett nån skillnad i blöjorna än. =)

 

Nästa vecka fyller Tomas och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom. Lyckligtvis har jag redan en fars-dag present så jag slipper ha TVÅ grejer hängandes över mig... Det blir till att gnugga geniknölarna. Dumt att fars-dag ska ligga bara några dagar efter att han fyller, hehe.

 

Roligare än såhär blir det inte ídag.


Kommentarer
Postat av: mamma

En sak till...vi har snart en stor gratulationsfest...vad vill födelsedagsbarnet ha?? ska vi gå ihop?? fundera :)

Världens bästa Milton, äter och lär sig nya maträtter hela tiden...kraam till er alla

2009-10-28 @ 21:10:51
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0