Missnöje

Jag tror lillskrutten är inne i någon utvecklingsfas just nu eller så är tänderna på gång. Han sover dåligt - vaknar mitt i nätterna och gör mer eller mindre missnöjda ljud i upp mot en timme innan han somnar om (att jag är där och petar gör varken till eller från). Detta gör ju att vi är väldigt trötta och jag har de senaste dagarna knappt haft nån energi alls.

Dagtid är han gnällig vilket han ju annars aldrig är. Idag kunde jag inte lägga ner honom någonstans från det att han vaknade från eftermiddagsluren vid 14:30 tills han somnade 19:15. Inte likt honom alls. Nåja, det går väl över snart får vi hoppas.


Bokfikat i tisdags uppskattades av oss båda. Jag fick tips på ramsor och sånger (har för tillfället "i ett hus i skogens slut" på repeat i hjärnan, jobbigt!) och Milton fick ett nytt golv att hoppa på... Det fanns en superhärlig kille där som var några månader äldre, han kröp omrking och skrattade åt absolut allt! ♥

Lite nya bilder, fixade i PS. Finns det ingen vänlig själ där ute som vill skänka denna gudagåva (CS4, annars kan det vara) till en fattig mamma som jag...? ;)



Nya babysittern (den gamla gick sönder). Tomas ropade "kom och kolla på honom" och jag undrade vad som var så himla spännande med sonen i en babysitter - en ganska vanlig syn, men möttes sedan av detta...




Vi undersökte byns lekplatser och hittade tillsist en babygunga. Mille gillade det även om han försöker se lite cool ut på bilden.

 


Kommentarer
Postat av: Lii

Vilken sötis!



precis som du beskriver Milton nu var William när han fick sina tänder. Kanske är det som är på G?

Vad kul med bokfika! Hur funkar det? Vi har ju vårat babycafé här bebisar 0-6 mån.



2009-11-25 @ 22:39:36
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: mamma

Det var ju en ny stil i babysittern =) så gullig och go <3



Undrar om han kanske håller på att bli sjuk eller så är det tänderna. Hoppas han får bli förnöjsamma glada Mille snart igen och slipper bli sjuk, tänderna ska ju fram ;) Kramar till er och ha en bra helg!

2009-11-27 @ 21:30:41
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0