Bloggproblem

Igår postade jag ett inlägg under eftermiddagen. Det är spårlöst försvunnet. Jag antar att det aldrig kom upp ens. Det känns ju sådär men var väl inget superintressant inlägg i alla fall.

När jag igår var in till Nynäs hittade jag tyvärr inte en sådan leksak till Milton som jag var ute efter. Däremot passade jag på att köpa stumpor med pluttar under så han får grepp med fötterna i sina vilda lekar. =) Sen blev det lite annat, eventuellt bilder imorgon!

Idag bytte vi från ligginsatsen till sittdelen. Och, eh, jag erkänner villigt att jag inte begriper hur man ska knäppa selen... Eller hur man gör när det regnar, regnskyddet vi har går inte att använda till sittdelen. Nåja, det ger väl med sig med tiden.

Milton har fortfarande lite snor/slem i övre luftvägarna men hostan har gått över. Försökte få tag på bvc-tanten imorse för att rådgöra kring den planerade vaccinationen imorgon men jag kom aldrig fram. Det blir till att gå upp i tid imorgon igen och ringa tills telefonlinjen glöder.

Lite bilder från senaste dagarna. Jag vet inte om det är jag, kameran, vädret eller alltihop men ALLA bilder är skitmörka. Jättetråkigt. Försökte fota idag när det var "ljust". Resultatet finns nedan, det ser ju ut att vara mitt i natten på alla bilder. =(

Kronologisk ordning.

Jag saknar PS! ='(


Mmmm, gröt!


Slagna hjältar


Serveras ingen mat får man ta saken i egna händer


Här syns det ju faktiskt att det är dag. Eller i alla fall motsvarande tidpunkt såhär i vintertider


Såhär satt skrutt (bortsett från nappen) i en timme medans jag stökade i köket! ♥ (ja, förrutom alla 5473859 gånger jag fick lägga upp leksakerna efter att han mer eller mindre omedvetet haft ner dem på golvet)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Härliga bilder!



Japp det är äkta fårskinn i tofflorna, och en stabil sula som kommer passa perfekt för toklekarna i gåstolen och senare när han väl börjar gå



Melker "tappar" saker nu... så söt när han helt medvetet slänger iväg dem och sen tycks undra var de tagit vägen ...

2009-11-06 @ 07:55:55
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: mamma

så fort det går....han har växt massor tycker jag =)

Men sötast i världen ...krama från mormor o morfar..

2009-11-06 @ 18:08:06
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0