Vift och bank

Idag kom Milton på att man kan vifta/banka med saker. Han har inte varit intresserad av det tidigare, nåt vift och sen är det bra. Men idag svingade han sina ringar så det skramlade bra länge! =)

Tomas har varit hemma idag med så han har kunnat ta Milton en del stunder mer än vanligt och sjutton vad jag saknar min lilla plutt. Känns som att vi inte alls umgåtts idag även om han såklart hängt på mig i några timmar sammanlagt. Han somnade lite senare idag, jag börjar inse att han är vaken lite väl länge om han sover tre gånger om dagen. Men det är tufft att försöka aktivera honom över den sista tuppluren...

Imorgon ska vi försöka jaga rätt på en present till Tomas, kanske någon plingande leksak till Mille också.


Snart tre månader sedan denna bilden togs. Vad hände med alla dagar som gått?


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är konstigt hur väl man ser att tiden går när man ser en liten baby utvecklas...annars tänker man inte på hur fort det går..

2009-11-05 @ 09:22:15
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Lii

Vad länge ni kunde ha Miltons liggdel, vi var tvugna att byta tidigt, strax innan William var 4 mån.

Det är nackdelen med UJ, att dom har så små liggdelar.

2009-11-07 @ 08:45:29
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0