Sprattel sover

Sprattel visade sig vara just Sprattel, en pojke alltså. Pojknamn har vi ju varit mer överrens om men just nu känner jag att inget namn är bra..? Hur namnger man sitt barn? Ok det är ju inte livsviktigt att ha ett namn innan den (han) är ute, det sägs ju att namnet man tänkt ut kanske inte stämmer för fem öre när barnet sen ligger framför en men ändå, lämpliga förslag borde man väl kunna komma på?

Det var häftigt att se hur det utvecklats i magen, var ju tio veckor sen vanliga ultraljudet och 18 veckor sedan vi var på Tittut och första ultraljudet (där vi såg en alien som guppade runt på rygg). =) Märkligt att det händer inuti mig, en ständigt pågående process!




Den/han låg och gosade med moderkakan och sina armar hela ultraljudet igenom. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja han var ju inte skäggig iallafall så det finns hopp om att han har fått generna efter mamma. Söt liten pojk hälsar Jennifer.

2009-03-16 @ 21:30:45
Postat av: Evelyn

Åja, det hinner nog växa ut ett präktigt helskägg till maj med tanke på pappas gener...

2009-03-17 @ 12:15:57
Postat av: mamma

Mormors lilla sötnos...så jag väntar till dagen då jag får "snusa" på honom...babydoft är det goaste jag vet...kramar från mamma/svärmor/mormor

2009-03-17 @ 19:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0