Små kläder







Så farligt mycket har jag väl inte köpt?

Varför är det så grälla färger på bebiskläder? 90% av det som finns i butikerna är chockrosa eller turkost med röda tryck. Huu. Gillar mina vita med tryck, det är lagom. Ekorren och rådjuret älskar jag, tur det finns en hel serie (byxor och strumpor hör till dem) ska köpa de andra delarna framöver. Hoppas bebisen kan ha strl 56 ett tag bara, är det en jätte som antyds så kanske de kläderna inte hinner användas så mycket. =(

Förresten, var ju in till barnmorskan i torsdags för att mäta magen (SF-kurvan) och den hade växt vidare, var 30 cm nu tror jag. Men så länge den följer sin egen kurva är det lugnt, vilket den gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0