Utmaningen

Idag utmanade jag Tomas.

Om jag går ner i vikt så jag väger lika mycket (lite) som jag gjorde när vi träffades så ska han raka av sig mustaschen!
Han antog utmaningen (efter att ha förhört sig om hur många kilon det handlade om. Han kände sig nog trygg men jag ska greja det här!).

Lägg detta på minnet alla ni som känner oss väl, projektet lär ta lite tid så jag kan behöva hjälp att fräscha upp Tompas minne längre fram. ;) Jag har länge sagt att jag vill se hur han ser ut under mustaschen men han älskar sin behårade överläpp och vägrar raka bort den. För er som inte vet kan jag berätta att Tomas odlade sin mustasch när han började få skäggväxt. Han vet själv alltså inte hur han som vuxen ser ut utan muschen. Det här är STORT! =D


Ganska dåliga bilder jag vet, jag är helt enkelt ingen linslus...

Kommentarer
Postat av: Irma

Det här ska bli spännande att följa. Lycka till!

2009-08-26 @ 23:52:25
Postat av: Evelyn

Tack. Glöm bort att du läst det här till helgen bara... ;)

2009-08-27 @ 00:12:03
Postat av: Anonym

Hejar på dig Evelyn, vore kul att se Tomas utan mustasch!

2009-08-27 @ 19:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0