Hej?

Hur är det nu, man ska inte ropa hej förän man är över va (syftar på inlägget om hur enkel min graviditet varit)?

Upptäckte i lördags att framför allt mitt högerben var jäkligt svullet. Ingen form alls, fotknölen helt förintad. =) Är svullen ännu idag men det är lite bättre. Känns märkligt att vicka på tårna och vrida foten.

Vänsterfoten är som sagt lite svullen den med, men antydningar till form har den ju. Fast fötterna ser ju bra lustiga ut när man tar kort ovanifrån, hehe. Brukar tår vara sådär krokiga förresten? Mina har alltid sett ut så, är lixom platt på sidorna av tårna istället för under eftersom de ligger sådär. ;)


Och såhär såg magen ut i fredagskväll. Tröjor, toppar och t-shirts kan jag med lite tur ha som mest en dag då jag lyckas spilla eller puta med magen på fel ställen så kläderna blir smutsiga... Klänningen på bilden klarade sig fem minuter, sen hade jag visst kommit emot något ljust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0