Det luktar klöver

Sweet! Har fått pengar från Försäkringskassan! Trodde dels att det skulle ta längre tid och så förväntade jag mig ett brev hem först, som nån bekräftelse. Men nej, jag har fått mina pengar och det var några hundralappar mer än jag trodde, hurra!

Ja, man blir ju inte rik när man går på havandeskapspenning men nu är det inte sparpengarna som hamnade på vanliga kontot som går åt när jag går och handlar. Det känns ju bra.

På fredag ska jag till Västerås och umgås med en gammal kompis och kolla vad som finns i stan. Saknar Lagerhaus, det finns ju förvisso här i krokarna med men just dit åker vi så himla sällan. Har å andra sidan hittat en rolig butik i Basehome men "min" butik har lagt ner. =( Ska inte köpa mycket, bara skönt att lufsa runt och veta vad som finns runt nästa hörn, jag har inte lärt mig att hitta så väl i Tokholmsgalleriorna än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0