Snoriga familjen*



Vi vattnar Milton med spann, det är enklast så.



Efter lite tystnad är jag tillbaka igen. I helgen var ju mamma här och det var jättemysigt. Idag har jag tittat på massor av föreläsningar och skulle egentligen tittat på en just nu men det blev strul med bild och ljud när jag pausat så jag gav upp för dagen och fortsätter imorgon.

Hela familjen har varit dunderförkylda under förra veckan. Milton firade sin första feberfria dag på en hel vecka igår. Han är i princip helt bra nu men behöver vila upp sig lite innan han är redo för dagis igen, han orkar knappt med en dag hemma... Själv saknar jag smaksinnet, har varken känt smak eller doft sedan i onsdags förrutom korta glimtar alldeles före middagen ett par dagar. Precis så man tror att "yes, idag smakar maten!" men så blir det aldrig.


*= Snoriga familjen är en familj som det bokstavligen droppar snor om i en bok som Milton tycker mycket om - Noah och nästjuven. De senaste dagarna har vi verkligen varit snoriga familjen med hängsnor och blöta nysningar!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det var en fin spann Mille drack ur ;)Skönt att Mille är bättre och även Tomas..Nu väntar jag bara på att du blir bättre =)

Kramar från mamma och pappa

2011-03-07 @ 21:46:24
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Faster J.

Usch, det är såååååå tråkigt med de där förkylningarna. Hoppas ni blir bra nu och får vara friska ett tag, vi har precis oxå blivit bra från våra förkylningar och nu håller jag bara tummarna. =) Kul att ha mamma på besök, hoppas ni hade mysigt trots feber och sånt.

Mysig bild =) vilken gullig liten hink och vilken fin tröja, storfisen har en likadan fast med kermit =)

Ha det så gött och krya på er.

Stor kram

2011-03-08 @ 09:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0